Subject: Päring 18.06.2025 JAAGANTI, SÄMI KÜLA, RAKVERE VALD, Lääne-Virumaa
From: <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 12:33:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

- Toimiku nr: E42258072Q
- Toimumise aeg: 18.06.2025
- Toimumise koht: JAAGANTI, SÄMI KÜLA, RAKVERE VALD
- Vara omanik: KAJA KARITS
- Sündmuse lühikirjeldus: KLIENT AVASTAS CA KELL 01 ÖÖSEL, ET PÕLEB PUUDE 
VARJUALUNE.
PÄÄSTEAMET KÄIS KUSTUTAMAS.

Palun informatsiooni:
- Mis on tulekahju tekkimise põhjus?
- Kas esines tuleohutusnõuete rikkumisi, mis võisid olla põhjuslikus seoses 
tulekahju tekkimisega?

Antud päringu õiguslikuks aluseks on Kindlustustegevuse seaduse § 219. 
„Isikuandmete edastamine“ lg 1:
(1)Riigi- või kohaliku omavalituse asutus, tervishoiuteenuse osutaja või muu 
kolmas isik edastab ilma andmesubjekti nõusolekuta kindlustusandja nõudel 
isikuandmed või võimaldab nendele juurdepääsu, kui isikuandmed on 
kindlustusandjale vajalikud kindlustuslepingu täitmiseks ja selle täitmise 
tagamiseks või tagasinõuete esitamiseks. Nimetatud eesmärgil ei ole 
kindlustusandjale andmete edastamine või juurdepääsu võimaldamine lubatud, 
kui tegemist on delikaatsete isikuandmetega, välja arvatud juhul, kui 
kindlustusandja vajab delikaatseid isikuandmeid käesoleva seaduse § 218 
lõikes 2 sätestatud juhul

Palun saatke vastus e-kirjaga aadressil [email-masked]

AIN HABICHT
ik 36704190211

Heade soovidega

Ain Habicht
Kahjukäsitleja

[email-masked]
Tel.: +372 6100423
GSM:

If P&C Insurance AS
www.if.ee

 <https://www.if.ee/if-mobile?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_term=ee&utm_content=app&utm_campaign=mobile_app>

  _____

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud ainult 
e-kirja adressaadile.  Kui Te ei ole selle e-kirja adressaat, teavitage meid 
sellest aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ning kustutage kiri oma 
arvutist.

Lisainfot meie „Isikuandmete töötlemise põhimõtete“ kohta leiate siit 
<https://www.if.ee/isikuandmed> .